bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden konu açılınca yorum gelirdi.
Artık yorumda gelmiyor.
bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum kültürünün ölmesi çok üzücü
Donanımhaber bitti . Donanımarşivi’nide alsatçılar ayakta tutuyor.r10’un sonunda muhtemelen böyle olur.