• 09-05-2026, 15:14:40
    #1
    Herkese selamlar az once bi sikayet konusu okudum hesap acma ucreti olarak adam 2.500₺ lira atmis adamla dalga gecer gibi 2.390 atıp ben sana 2.400 at dedim beni alakadar etmez diyor ayni sahisin defalarca bos yorumlarini konularin altinda zaten goruyordum kendi konularimda dahil, degil hesap acmak instagram sifresini bile nerden degisecegini bilmiyodur ama her konuya bilmis yorumlar atiyor buna benzer bi iki kisi daha var her konuda milletin ticaretini konusunu baltayan anlamiyorum issiz gibi zevk mi aliyolar
  • 09-05-2026, 15:18:02
    #2
    onlar ayıklansa forum düzelecek
  • 09-05-2026, 15:19:30
    #3
    link var mı
  • 09-05-2026, 15:19:39
    #4
    Daha geçen gün konu açtım. Adam yanlışlıkla 1 tane bile hesap açamamış burada bu konu hakkında konu açıyor. Yazık.
  • 09-05-2026, 15:20:38
    #5
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    link var mı
    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
  • 09-05-2026, 15:20:58
    #6
    🚀 Dijital Medya Elçisi
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlar ayıklansa forum düzelecek
    Bahar temizliği şart
  • 09-05-2026, 15:22:11
    #7
    Haklısınız.

    Hem öyle tipler var hem de kendini kral sanıp "ben bunu önermiyorum" diyenler çıkıyor. Bir ara özen göstererek bir şey yazmıştım. Gelmiş "ben bunu önermiyorum" demiş. "Sen kimsin ki?" de diyemiyorsun forum kuralları gereği. Önermiyorum demek yerine gel mantıklı kaynak göstererek açıklamalar yap ama yok illa kendini kral sandığı için böyle yazan tipler var. "aaa sen önermiyor musun pardon ya biz o zaman yapmayalım" diyorum içimden.
  • 09-05-2026, 15:24:25
    #8
    EFT ücretini de adamdan kesip 2390 TL atmış sanırım Üstüne 100TL 'de beceremediği iş için bahşiş almış.. Tamamen komedi bir durum Hocam bu konuyu okuyorsan 110TL alacağım diye belki 100 tane müşteri, en önemlisi itibar kaybettin. 32 Yaşında adamsın girdiğin muhabbetlere bak.
  • 09-05-2026, 15:26:36
    #9
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EFT ücretini de adamdan kesip 2390 TL atmış sanırım Üstüne 100TL 'de beceremediği iş için bahşiş almış.. Tamamen komedi bir durum Hocam bu konuyu okuyorsan 110TL alacağım diye belki 100 tane müşteri, en önemlisi itibar kaybettin. 32 Yaşında adamsın girdiğin muhabbetlere bak.
    O arkadasin sirf uslubu yuzunden bile bana altin verseler ticaret yapmam malesef cunku cok igneleyici ve gereksiz yorumlari var kapanan hesaplari bu sekilde acabilirsiniz diye yardimci olmak adina konu acmistim bos konu bi ise yaramiyor gibisinden yorumlar atmisti