Haklısınız.
Hem öyle tipler var hem de kendini kral sanıp "ben bunu önermiyorum" diyenler çıkıyor. Bir ara özen göstererek bir şey yazmıştım. Gelmiş "ben bunu önermiyorum" demiş. "Sen kimsin ki?" de diyemiyorsun forum kuralları gereği. Önermiyorum demek yerine gel mantıklı kaynak göstererek açıklamalar yap ama yok illa kendini kral sandığı için böyle yazan tipler var. "aaa sen önermiyor musun pardon ya biz o zaman yapmayalım" diyorum içimden.