• 06-05-2026, 04:41:04
    #1
    https://www.youtube.com/watch?v=_ouC9e000aM

    • Sinovker
    • SEOKOZ
    • TrPython
    Sinovker, SEOKOZ ve TrPython bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 06-05-2026, 04:46:24
    #2
  • 06-05-2026, 04:49:25
    #3
    59835283234. koxp şikayet videosu çekildi 10 saniye önce. Riseda yap bakalım aynı şeyi kaç gün durabiliyorsun.
  • 06-05-2026, 06:09:11
    #4
    yusufk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    59835283234. koxp şikayet videosu çekildi 10 saniye önce. Riseda yap bakalım aynı şeyi kaç gün durabiliyorsun.
    hocam ordada var ama bu kadar el altında degil
  • 06-05-2026, 06:20:37
    #5
    gta 5 yerine knight bekleyen bir nesil nasip olur mu be
  • 06-05-2026, 06:30:45
    #6
    Bir daha yaşanmayacak o eski zamanlar çok güzeldi özledik
  • 06-05-2026, 07:11:50
    #7
    45 levele kadar maradonda kasılıp... EMC/LUFER'i keşfetmek.. veya aa bu neymiş diye merak edim Stone Golem / Centaurs veya uruklardan geçerken tek yemek...
    Eskilerin tadı başkaydı hocam zor..
    Ellerine sağlık kaliteli duruyor görsel ama eski ko kitlesi birlik beraberlik ve zevk içinde oynanan yapıyı seviyor grafiği değil..
  • 06-05-2026, 07:27:29
    #8
    2004-2009 senesine kadar oynadim olympia serverinde ne günlerdi be halen görüştüğüm arkadaşlar var o zamandan bu yana yaş oldu 46 özlemiyorda değilim
  • 06-05-2026, 08:12:48
    #9
    Üniversite 1. Sınıfta bir arkadaş vardı. Okulun ilk haftası gördüm sonra 3 yıl görmedim. Bankada karşılaştık. Ailesi okuyor biliyormuş o evde ko kasıyormuş onu satacakmış 😀