Üniversite 1. Sınıfta bir arkadaş vardı. Okulun ilk haftası gördüm sonra 3 yıl görmedim. Bankada karşılaştık. Ailesi okuyor biliyormuş o evde ko kasıyormuş onu satacakmış 😀