• 05-05-2026, 11:11:11
    #1
    Findeks mobil uygulamasında salı günleri not ücretsiz. Yükselişteyiz acaba forumda 1900 puanlı var mı

  • 05-05-2026, 11:11:46
    #2
    10 bankadan vur emri var benim
  • 05-05-2026, 11:12:31
    #3
    trde eskidendi o dönemler hocam gençlerin hepsi borçlu artık
  • 05-05-2026, 11:14:42
    #4
    -1050
  • 05-05-2026, 11:24:41
    #5
    Bende ücretli çıkıyor.

  • 05-05-2026, 11:27:50
    #6
    candemiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ücretli çıkıyor.

    Mobil uygulamada ücretsiz, web sitesinde ücretli hocam
  • 05-05-2026, 11:28:16
    #7
    sincapdoruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trde eskidendi o dönemler hocam gençlerin hepsi borçlu artık
    benimde 1m 2 kart borcu bi tanesi yapılandırmada bi tanesi gecikmede 🤣
  • 05-05-2026, 11:31:27
    #8
    Kategori Moderatörü
    Biri 1900 mu dedi @CasperTR;
  • 05-05-2026, 11:31:29
    #9
    Artık bankalar sohbet etmek için arıyor öyle bir ortalama