• 05-05-2026, 11:31:55
    #10
    Yerimiz standart
  • 05-05-2026, 11:36:22
    #11
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri 1900 mu dedi @CasperTR;
    Maşallah hocam 🤝
  • 05-05-2026, 11:36:45
    #12
    Yakında vur emri verirler


  • 05-05-2026, 11:57:19
    #13
    1450 iyi mi oluyor
  • 05-05-2026, 11:59:15
    #14
    Borç da yok 1079 a sabitledi. Bilmediğimiz bir şey mi var anlamadım
  • 05-05-2026, 12:06:52
    #15
    Growth Manager
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri 1900 mu dedi @CasperTR;
    tek yiyen tek ölür hocam
  • 05-05-2026, 12:15:18
    #16

    5 milyon bireysel borcum olmasa 1900 olacaktı muhtemelen
  • 05-05-2026, 13:48:16
    #17
    1900 kervanındayım bende görsel atamıyorum şuan
  • 05-05-2026, 14:23:36
    #18
    1333 yaz bana vur emirlerini düzeltmeye çalışıyoruz.