• 02-05-2026, 22:39:21
    #10
    Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen eski konulara bakarım. Bir çoÄŸunun profiline bakıyorum ve son gorulme 3 yil once 5 yıl önce görüyorum. Ve simdi bakiyorun herkes farklı ve bambaska bir yere geldi r10, hüzünleniyorum nerde o eski r10 uyeleri diye iç çekiyorum 😊
    Buradayız hocam hiç bir yere gitmedik Çoluk çocuk olunca daha az zaman kalıyor
  • 02-05-2026, 23:14:02
    #11
    Seyit 😀😀
  • 02-05-2026, 23:18:31
    #12
    @AfMeSu;
    @Mf.Rub;
  • 02-05-2026, 23:50:28
    #13
    Benim favorim net Seyit ya. Adam bambaşka boyut. O kadar konu açılmasına rağmen milleti tokatladı. Üstüne bir sürü üyelikle geri gelip gene tokatladı.

    Adam R10 tarihinin en iyisi bana göre 😂
  • 03-05-2026, 00:39:02
    #14
    @Mf.Rub;👑
  • 03-05-2026, 03:00:27
    #15
    @seokoz;
  • 03-05-2026, 03:14:37
    #16
    @SEOKOZ;
    @Messi;
    @Saitama;
  • 03-05-2026, 05:35:36
    #17
    @lastasmile;
  • 03-05-2026, 06:18:39
    #18
    @victories; @Elazığlı168; güzel adamlar işlerinin ehli;
    @victories yıllardır görüşmedik; @Elazığlı168; ile uzun yıllar önce güzel çalışmamız olmuştu;
    yaptığı işlerde ikiside benim için güzel insanlar ve işlerinin uzmanları.