Bazen eski konulara bakarım. Bir çoÄŸunun profiline bakıyorum ve son gorulme 3 yil once 5 yıl önce görüyorum. Ve simdi bakiyorun herkes farklı ve bambaska bir yere geldi r10, hüzünleniyorum nerde o eski r10 uyeleri diye iç çekiyorum 😊
Buradayız hocam hiç bir yere gitmedik Çoluk çocuk olunca daha az zaman kalıyor
Benim favorim net Seyit ya. Adam bambaşka boyut. O kadar konu açılmasına rağmen milleti tokatladı. Üstüne bir sürü üyelikle geri gelip gene tokatladı.