Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazen eski konulara bakarım. Bir çoğunun profiline bakıyorum ve son gorulme 3 yil once 5 yıl önce görüyorum. Ve simdi bakiyorun herkes farklı ve bambaska bir yere geldi r10, hüzünleniyorum nerde o eski r10 uyeleri diye iç çekiyorum 😊
Buradayız hocam hiç bir yere gitmedik Çoluk çocuk olunca daha az zaman kalıyor