Aldık zehiri yine :D Metin2 TR - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aldık zehiri yine :D Metin2 TR
26
●
1.624
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Aldık zehiri yine :D Metin2 TR
1
2
3
21-04-2026, 13:22:33
#1
lwur
xpanel dünyanın en iyisi.
Günaydınlar, esenlikler. Yine aldık zehiri bi başlayalım dedik
21-04-2026, 13:23:34
#2
Omertrpll
Geçmiş olsun kral 😅😅
21-04-2026, 13:26:32
#3
lwur
xpanel dünyanın en iyisi.
Omertrpll adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geçmiş olsun kral 😅😅
120 wonluk kdpyi demin gittim +9 boş kine yansıttım kini yansıtayım derken
baştan kdp aldım bastım
-200won zarar
21-04-2026, 13:27:13
#4
Omertrpll
rabelscomtr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
120 wonluk kdpyi demin gittim +9 boş kine yansıttım kini yansıtayım derken
baştan kdp aldım bastım
-200won zarar
Kısa günün zararı, severizz
21-04-2026, 13:29:46
#5
Jorphy
Growth Manager
rabelscomtr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
120 wonluk kdpyi demin gittim +9 boş kine yansıttım kini yansıtayım derken
baştan kdp aldım bastım
-200won zarar
para çok belli
21-04-2026, 13:31:26
#6
lwur
xpanel dünyanın en iyisi.
Jorphy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
para çok belli
kalmadı
21-04-2026, 13:31:56
#7
Emreabi
hangi sunucu popüler şuan hocam
21-04-2026, 13:39:06
#8
Alicamci
🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
ekinoksmetin2 oynayan varsa birlikte oynayak
güzel sw baya sardı beni
21-04-2026, 13:40:34
#9
lwur
xpanel dünyanın en iyisi.
Alicamci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ekinoksmetin2 oynayan varsa birlikte oynayak
güzel sw baya sardı beni
65-250 miydi
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler