• 21-04-2026, 15:50:28
    #19
    rabelscomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ruby charonda oynuyorum trde ben hile de yok tertemiz
    Piyasa nasıl kalabalık mı? Star veya Safir neden tercih etmedin?
  • 21-04-2026, 16:25:42
    #20
    rabelscomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ruby charonda oynuyorum trde ben hile de yok tertemiz
    öyle canım cekıyorki hocam varya. 30 yasına geldım calısmaktan hıcbırseye vakıt ayıramadık sımdı ızlıyorum arada yayınları cok ozlemişim hayatımın oyunuydu. Knight online ve metin2
  • 21-04-2026, 17:32:33
    #21
    Şimdi başlanacak olsa hangi sunucuda başlamak lazım? Ticaretin ve low lwl de takılmalık?
  • 21-04-2026, 17:38:26
    #22
    xpanel dünyanın en iyisi.
    BariscanAydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi başlanacak olsa hangi sunucuda başlamak lazım? Ticaretin ve low lwl de takılmalık?
    bilmiyorum ki rubydeyim ben charon
  • 21-04-2026, 17:39:04
    #23

    ilk defa tr de h*lesiz 84 kastım hedef 95
  • 21-04-2026, 17:40:24
    #24
    xpanel dünyanın en iyisi.
    Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    ilk defa tr de h*lesiz 84 kastım hedef 95
    valla bende ilk defa hilesiz 70 oldum
  • 21-04-2026, 23:40:39
    #25
    Şuan aynı durumu ko için yaşıyorum.
  • 22-04-2026, 09:55:47
    #26
    Başarılar
  • 22-04-2026, 23:25:11
    #27
    BariscanAydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi başlanacak olsa hangi sunucuda başlamak lazım? Ticaretin ve low lwl de takılmalık?
    bagjanamuda cok hızlı ticaret var hocam