• 18-04-2026, 23:20:58
    #1
    Kişisel Rütbe
    Sitemi halletim tüm herşeyini tamamladım Stripe lazımdı koskoca Türkiye yok ve ödeme ayarımı lovable üzerinden oto yaptıracaktım . Keşke stripe açılsa

  • 18-04-2026, 23:22:13
    #2
    para lazim, vergi vergi!
  • 18-04-2026, 23:22:51
    #3
    Çünkü stripe global bir platform. Türkiye ye datasını açmadıklarını için tr de bulunamazlar. Paypal da bu yüzden gitti
  • 18-04-2026, 23:24:19
    #4
    Kişisel Rütbe
    fortext adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para lazim, vergi vergi!
    velmut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü stripe global bir platform. Türkiye ye datasını açmadıklarını için tr de bulunamazlar. Paypal da bu yüzden gitti
    Açsınlar artık ya ben globale nasıl satacam şimdi
  • 18-04-2026, 23:24:45
    #5
    Dünyadan izole bir ortadoğu ülkesi gibi yaşıyoruz bunları yazınca uçuyoruz kaçıyoruz kimsenin umrunda değil en iyi ödeme altyapılarına ve alanının en iyi markalarına erişimimiz yok çünkü yandaşlara para lazım.

    PayPal, Wise Business Debit, Stripe Atlas Banking, Cash App, Venmo, Zelle, Revolut Bank, Square, Affirm, Robinhood, Apple Card, Google Voice, Airalo, Holafly, Nomad eSIM, Uber, Bolt, Booking.com, Airbnb
  • 18-04-2026, 23:25:08
    #6
    Revolut'un gelmesini bekliyordur belki
  • 18-04-2026, 23:25:22
    #7
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açsınlar artık ya ben globale nasıl satacam şimdi
    UK gibi ülkelerde şirket açıp stripe başvurusu yapmanız lazım
  • 18-04-2026, 23:26:00
    #8
    fortext adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para lazim, vergi vergi!
    BDDK dan lisans alması gerekiyor onlar da almadı oraya giren her parayı devlet görmek bilmek istiyor 3 ayda bir tüm vatandaşının datasını devlet çekmek istiyor ki bunu her devlet ister ki istiyor da zaten bu gayet normal.
  • 18-04-2026, 23:28:01
    #9
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açsınlar artık ya ben globale nasıl satacam şimdi
    TÜÜÜÜÜHHH bende çıkacaktım globale hatta uk şirketi açicaktım ama bi bakalım sorun ne türkiyde ait olan banka hesabıma attığımda çifte vergi saplıyor vazgeçtim canları cehenneme