Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açsınlar artık ya ben globale nasıl satacam şimdi
TÜÜÜÜÜHHH bende çıkacaktım globale hatta uk şirketi açicaktım ama bi bakalım sorun ne türkiyde ait olan banka hesabıma attığımda çifte vergi saplıyor vazgeçtim canları cehenneme