fortext adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
para lazim, vergi vergi!
BDDK dan lisans alması gerekiyor onlar da almadı oraya giren her parayı devlet görmek bilmek istiyor 3 ayda bir tüm vatandaşının datasını devlet çekmek istiyor ki bunu her devlet ister ki istiyor da zaten bu gayet normal.