• 12-04-2026, 16:11:57
    #1
    Kurumsal PLUS
    İnternette gözümüzün önünden geçen değişikliklere birlikte bakalım benim en özlediğim dönem sanırım msn + Tripkolik dönemi )

    Tıkla Nostalji
  • 12-04-2026, 16:19:29
    #2
    2012 Dönemleri en çok sohbet muhabbet edilen dönemler
  • 12-04-2026, 16:26:38
    #3
    Benim tek anlamadığım MSN neden kaldırıldı? Kaldırılmasaydı hala kullanılıyordu. Modernleştirebilirlerdi.
  • 12-04-2026, 16:56:30
    #4
    çok güzel olmuş ama bir çok şey eksik kalmış Mirc, yonja, hi-5, winamp
  • 12-04-2026, 16:57:26
    #5
    Kurumsal PLUS
    ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel olmuş ama bir çok şey eksik kalmış Mirc, yonja, hi-5, winamp

    A hocam winamp nasıl atladım onuda ekliyeyim hemen çok doğru ilk mp3 playerim ) hala bilgisayarımda kurulu bu arada
  • 12-04-2026, 17:30:38
    #6
    Hepimizin başına gelen bir olay anlatayım bende ilk bilgisayarımı aldım 512 mb ram 80 gb hdd 128 mb ekran kartım vardı pcde gaming usb bellek aldım 16 gbtı sanırım internet kafeye gittim masaüstünü hepsini seçip usb belleğe attığım eve koşarak gittim ,
    hangisine tıklasam kısayol .lnk bulanamadı diyor kafayı yedirdi ertesi hafta pazar günü gidip kaynağına baktım her hafta bir oyun kopyalayıp pcde oynardım tabi o zaman directx belası vardı onu kurmadan oynayamıyorduk ne günlerdi