)Tıkla Nostalji
5
●128
)
) hala bilgisayarımda kurulu bu arada
usb bellek aldım 16 gbtı sanırım internet kafeye gittim masaüstünü hepsini seçip usb belleğe attığım eve koşarak gittim ,
ertesi hafta pazar günü gidip kaynağına baktım her hafta bir oyun kopyalayıp pcde oynardım tabi o zaman directx belası vardı onu kurmadan oynayamıyorduk ne günlerdi