Hepimizin başına gelen bir olay anlatayım bende ilk bilgisayarımı aldım 512 mb ram 80 gb hdd 128 mb ekran kartım vardı pcde gaming

usb bellek aldım 16 gbtı sanırım internet kafeye gittim masaüstünü hepsini seçip usb belleğe attığım eve koşarak gittim ,
hangisine tıklasam kısayol .lnk bulanamadı diyor kafayı yedirdi

ertesi hafta pazar günü gidip kaynağına baktım her hafta bir oyun kopyalayıp pcde oynardım tabi o zaman directx belası vardı onu kurmadan oynayamıyorduk ne günlerdi