• 07-04-2026, 12:25:13
    #1
    Bir kadın ters yöne giriyor hem suçlu hem güçlü misali adama kimlik gösterip tehdit ediyor. Gösterdiği kimliğin sahte olduğu anlaşılıyor. Para cezası veriliyor. Bence hapis cezası alması lazım. Çünkü bu insanlar eğitilmez. Kim bilir bu taktikle kimleri dolandırdı. Sizin düşünceleriniz nedir?



    https://x.com/i/status/2041055671609626703
  • 07-04-2026, 12:28:52
    #2
    Adam video çekmeseydi büyük ihtimalle kadın kendini haklı çıkarırdı çünkü kadın beyanı doğrudan esastır ve delildir. Adam mantıklı olanı yapmış.
  • 07-04-2026, 12:34:21
    #3
    Bu sahte kimliği kimler yapıyor kimler temin ediyor onlarıda bulmak lazım bu kadınlar genelde bir yetkilinin metresi falan oluyorlar
  • 07-04-2026, 12:36:59
    #4
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam video çekmeseydi büyük ihtimalle kadın kendini haklı çıkarırdı çünkü kadın beyanı doğrudan esastır ve delildir. Adam mantıklı olanı yapmış.
    Haklısın. Bu kanun zaten çok saçma. Birde diyorlar ki kadın erkek eşit. Nereye eşit mağdur olan hep erkekler.
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sahte kimliği kimler yapıyor kimler temin ediyor onlarıda bulmak lazım bu kadınlar genelde bir yetkilinin metresi falan oluyorlar
    Neyse ki gözaltına alınmış.



    https://x.com/i/status/2041411550188106204
  • 07-04-2026, 13:04:37
    #5
    Kimlik gerçek olsa ne olacakki. Muz cumhuriyetimi burası? Varsa çakarlı araban trafiğin içine etme hakkın var et kardeşim. Vatan emniyetten aldıracakmış. Aldırda gör bakalım uydurduğun gerekçe ortaya çıkınca meslektaşlarının yüzüne bile bakamazsın. Mesleğin yüz karası derler.