Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam video çekmeseydi büyük ihtimalle kadın kendini haklı çıkarırdı çünkü kadın beyanı doğrudan esastır ve delildir. Adam mantıklı olanı yapmış.
Haklısın. Bu kanun zaten çok saçma. Birde diyorlar ki kadın erkek eşit. Nereye eşit mağdur olan hep erkekler.
bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sahte kimliği kimler yapıyor kimler temin ediyor onlarıda bulmak lazım bu kadınlar genelde bir yetkilinin metresi falan oluyorlar
Neyse ki gözaltına alınmış.



https://x.com/i/status/2041411550188106204