Merhaba bugün hastaneden test yaptırdım.
Lakin yarın çok acil işim olduğu için testin sonuçlarını doktora sorup öğrenemeyeceğim ama çok merak ediyorum. Doktor varsa sonuçları paylaşsam bir şey diyebilir mi? Veya bu etik mi normal mi bilmiyorum eğer uygun değilse konu silinebilir. Çok merak ediyorum..
Forumda doktor veya doktor tanıdığı olan varmı?
3
●144
- 06-04-2026, 19:22:55
- 06-04-2026, 19:24:23özelden bilgi verirseniz yardımcı olabilirimibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
