• 06-04-2026, 19:22:55
    #1
    Merhaba bugün hastaneden test yaptırdım.
    Lakin yarın çok acil işim olduğu için testin sonuçlarını doktora sorup öğrenemeyeceğim ama çok merak ediyorum. Doktor varsa sonuçları paylaşsam bir şey diyebilir mi? Veya bu etik mi normal mi bilmiyorum eğer uygun değilse konu silinebilir. Çok merak ediyorum..
  • 06-04-2026, 19:24:01
    #2
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Benim doktor tanıdığım var ama çocuk doktoru.

    yasal mı bilmiyorum yasal değilse yorumum silinebilir
  • 06-04-2026, 19:24:23
    #3
    ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bugün hastaneden test yaptırdım.
    Lakin yarın çok acil işim olduğu için testin sonuçlarını doktora sorup öğrenemeyeceğim ama çok merak ediyorum. Doktor varsa sonuçları paylaşsam bir şey diyebilir mi? Veya bu etik mi normal mi bilmiyorum eğer uygun değilse konu silinebilir. Çok merak ediyorum..
    özelden bilgi verirseniz yardımcı olabilirim
  • 06-04-2026, 19:39:57
    #4
    sonuçları chat GPT atarsan %99 doğru yanıt alırsın.