Merhaba bugün hastaneden test yaptırdım.
Lakin yarın çok acil işim olduğu için testin sonuçlarını doktora sorup öğrenemeyeceğim ama çok merak ediyorum. Doktor varsa sonuçları paylaşsam bir şey diyebilir mi? Veya bu etik mi normal mi bilmiyorum eğer uygun değilse konu silinebilir. Çok merak ediyorum..
özelden bilgi verirseniz yardımcı olabilirim