• 06-04-2026, 00:14:10
    #1
    aklıma geldi duygulandım. game of thrones izlemeye başladım tekrar. zamanında sabaha kadar beklerdik eşekherif çevirsin de bölümü izleyelim diye. hey gidi hey. şişko senaryo ekibinden ayrılınca dizi de saçmalamaya başlamıştı.
  • 06-04-2026, 00:20:33
    #2
    big bang theory geldi aklıma
    güzel günlerdi.
  • 06-04-2026, 07:38:54
    #3
    Yıl 2015 16 falan jon ölmüştü agar.io oynarken bölümü bekliyordum adamın biri adını Jon Snow öldü yapmıştı o geldi aklıma