Çeviren Eşekherif iyi seyirler dilerim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çeviren Eşekherif iyi seyirler dilerim
2
●
218
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Çeviren Eşekherif iyi seyirler dilerim
06-04-2026, 00:14:10
#1
srabey
aklıma geldi duygulandım. game of thrones izlemeye başladım tekrar. zamanında sabaha kadar beklerdik eşekherif çevirsin de bölümü izleyelim diye. hey gidi hey. şişko senaryo ekibinden ayrılınca dizi de saçmalamaya başlamıştı.
06-04-2026, 00:20:33
#2
shizuma
big bang theory geldi aklıma
güzel günlerdi.
06-04-2026, 07:38:54
#3
NightRaven
Yıl 2015 16 falan jon ölmüştü agar.io oynarken bölümü bekliyordum adamın biri adını Jon Snow öldü yapmıştı o geldi aklıma
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler