aklıma geldi duygulandım. game of thrones izlemeye başladım tekrar. zamanında sabaha kadar beklerdik eşekherif çevirsin de bölümü izleyelim diye. hey gidi hey. şişko senaryo ekibinden ayrılınca dizi de saçmalamaya başlamıştı.