Konu
Çeviren Eşekherif iyi seyirler dilerim
06-04-2026, 00:14:10
#1
srabey
aklıma geldi duygulandım. game of thrones izlemeye başladım tekrar. zamanında sabaha kadar beklerdik eşekherif çevirsin de bölümü izleyelim diye. hey gidi hey. şişko senaryo ekibinden ayrılınca dizi de saçmalamaya başlamıştı.