• 01-04-2026, 11:03:54
    #1
    Merhabalar Günaydın R10

    sabah uyandığımda Gemini’ya girdim ve benim göndermediğim bir mesajın kendisine gönderilmiş olduğunu fark ettim.

    Bayağı şaşırdım.

    Benim hesabımdan kendisine mesaj gönderilmesine mi şaşırayım, yoksa bunu kabul etmesine mi şaşırayım bilemedim 😁

  • 01-04-2026, 11:04:58
    #2
    Bunlar bendede vardı şaşırmıştım ama çok önemsemedim sanırım örnek şablon gibi birşey bunlar.
  • 01-04-2026, 11:11:24
    #3
    Web Tasarım ve Yazılım
    Yapay zeka işimizi elimizden alıcak
    Hepimizi kölesi yapacak
  • 01-04-2026, 11:25:48
    #4
    Planlamışsındır hocam konuşma sırasında bazen kendi kafasına göre görev yapıyor