Merhabalar Günaydın R10
sabah uyandığımda Geminiya girdim ve benim
göndermediğim bir mesajın kendisine gönderilmiş olduğunu fark ettim. Bayağı şaşırdım. Benim hesabımdan kendisine mesaj gönderilmesine mi şaşırayım, yoksa bunu
kabul etmesine mi şaşırayım bilemedim 😁