Merhabalar Günaydın R10

sabah uyandığımda Gemini’ya girdim ve benim göndermediğim bir mesajın kendisine gönderilmiş olduğunu fark ettim.

Bayağı şaşırdım.

Benim hesabımdan kendisine mesaj gönderilmesine mi şaşırayım, yoksa bunu kabul etmesine mi şaşırayım bilemedim 😁