• 29-03-2026, 20:19:57
    #1
  • 29-03-2026, 20:20:54
    #2
    Kurumsal Üye
    ben kullanmıyorum
  • 29-03-2026, 20:22:58
    #3
    tuşlu telefonlar zamanı radyolu kol saatimiz vardı onu kullanıyordum şimdilerde saat kullanmiyorum
  • 29-03-2026, 20:23:08
    #4
    garmin fenix 8 51 mm
  • 29-03-2026, 20:23:13
    #5
  • 29-03-2026, 20:23:22
    #6
    Casio A159W, 15 yıldır aktif olarak kullandığım ve tek takabildiğim saat diyebiliriz, klasikten asla vazgeçmem

  • 29-03-2026, 20:23:49
    #7
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Apple Watch kullanıyorum değiştireceğim ama
    ya satıp Ultra alacağım yada şu saati almak istiyorum : https://www.hepsiburada.com/casio-gs...-HBV000009JKMT
  • 29-03-2026, 20:24:59
    #8
    Platin üye
  • 29-03-2026, 20:26:18
    #9
    Swatch MISSION TO EARTHPHASE - MOONSHINE GOLD