Konu
R10 üyeleri hangi saati kullanıyor ?
29-03-2026, 20:22:58
#3
obisa
tuşlu telefonlar zamanı radyolu kol saatimiz vardı onu kullanıyordum şimdilerde saat kullanmiyorum