• 29-03-2026, 19:31:04
    #1
    Normalde korsan izlemeyi pek sevmem ama JOJO olayı tam bir rezalete döndü. Resmen insanlar abonelikten çıkmasın diye haftaya gelecek güzel abim diye sürekli yalan söylüyorlar. Normalde tüm sezonu yayınlarlardı, iyice saçmalamaya başladı bu Netflix. İçerikleri de çöp zaten.
  • 29-03-2026, 19:32:47
    #2
    3 Cisim Problemi Yeni Sezon yakında ibaresi 3 sene olacak var
  • 29-03-2026, 19:32:55
    #3
    Netflixi 5 ortak kullanmak lazım diğer türlü tamamiyle saçmalık ve pahalı. Ortak kullanılırsa pek göze batmıyor.
  • 29-03-2026, 19:33:14
    #4
    v1Ajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Cisim Problemi Yeni Sezon yakında ibaresi 3 sene olacak var
    Lol, şaka gibi. :dd

    Güzel şeyleri de cancelliyorlar bir de. Squid game gibi saçmalıklar sunuyorlar bize.