Normalde korsan izlemeyi pek sevmem ama JOJO olayı tam bir rezalete döndü. Resmen insanlar abonelikten çıkmasın diye haftaya gelecek güzel abim diye sürekli yalan söylüyorlar. Normalde tüm sezonu yayınlarlardı, iyice saçmalamaya başladı bu Netflix. İçerikleri de çöp zaten.