• 27-03-2026, 03:03:48
    #1
    xpanel dünyanın en iyisi.
    Merhaba, görüşlerinizi merak ediyorum. X otomasyonuma hesap kasma aracı eklemek istiyorum yapımına başladım. Mesela adam 50 tane hesap girecek 50 tane hesap ana sayfada tweet bulacak yorum atanları beğenip takip edecek / linkle çalışacak vs. Nasıl olur hesapları kasması için etkileşim aldırmak vs.
    Satış konum: https://www.r10.net/bot-program-sati...-128293-a.html


  • 27-03-2026, 03:06:08
    #2
    İyi geceler. Toplu otomasyon kısa vadede işe yarar ama X bunu kolayca yakalar, hesaplar uzun vadede patlar.
  • 27-03-2026, 03:06:50
    #3
    xpanel dünyanın en iyisi.
    Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İi geceler
    İyi geceler efendim
  • 27-03-2026, 03:09:40
    #4
    xpanel dünyanın en iyisi.
    Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi geceler. Toplu otomasyon kısa vadede işe yarar ama X bunu kolayca yakalar, hesaplar uzun vadede patlar.
    Yakalanmaması ve stabil çalışması için elimden gelen tüm çözümleri deniyorum. Tabii ki %100 yakalanmaz diye bir şey yok. Mevcut otomasyona bu sistemide entegre etmeyi düşünüyorum belki kullanan olur.
  • 27-03-2026, 03:21:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    fingerprint ve izalasyon konusunda çözümünüz var mı hocam ? projede bu detaylar önemli
  • 27-03-2026, 03:22:39
    #6
    xpanel dünyanın en iyisi.
    mistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fingerprint ve izalasyon konusunda çözümünüz var mı hocam ? projede bu detaylar önemli
    Tüm sistem stabil çalışıyor şu an takip beğeni view vs vs. Fingerprint tls / header / client tüm çözümlerimiz mevcut panelde. Şu an bu sistemide yaptık test aşamasında.
  • 27-03-2026, 03:57:32
    #7
    Bir linki aralarda mola vererek farkklı postlara paylaşım yapıyor mu hocam