İyi geceler. Toplu otomasyon kısa vadede işe yarar ama X bunu kolayca yakalar, hesaplar uzun vadede patlar.
Yakalanmaması ve stabil çalışması için elimden gelen tüm çözümleri deniyorum. Tabii ki %100 yakalanmaz diye bir şey yok. Mevcut otomasyona bu sistemide entegre etmeyi düşünüyorum belki kullanan olur.