Merhaba, görüşlerinizi merak ediyorum. X otomasyonuma hesap kasma aracı eklemek istiyorum yapımına başladım. Mesela adam 50 tane hesap girecek 50 tane hesap ana sayfada tweet bulacak yorum atanları beğenip takip edecek / linkle çalışacak vs. Nasıl olur hesapları kasması için etkileşim aldırmak vs.
Satış konum:
https://www.r10.net/bot-program-sati...-128293-a.html