• 27-03-2026, 02:47:14
    #1
    Merhaba, bir yere taşındım,tekirdağ, marmaraereğlisi, yazlık bölge, bina girişinin 20 metre solunda türktelekom saha dolabı var ancak başvuru yapıldığında alt yapı yok diyorlar. Müşteri hizmetlerindeki temsilciler kendi adını bile bilir mi emin değilim. Anladık yok ancak sha dolabı var yanımızda neler yapabilirim dediğimde sıfır fayda. Bilgisi olan, başına gelen varmıdır. Saha dolabının yanındaki bir yapının internet altyapısının olmayacağını düşünemedim.
  • 27-03-2026, 02:53:19
    #2
    Hocam altyapı vardır kutu varsa.
    Sadece kutu içerisinde boş port yok ise altyapı yok diyorlar saçma bir şekilde .
    O çevre sakinlerinden internet hizmetini sonlandıran birileri olmalı ki, anca öyle port boşa çıksın ve internet hizmeti alabilin.
  • 27-03-2026, 02:53:46
    #3
    s.mustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bir yere taşındım,tekirdağ, marmaraereğlisi, yazlık bölge, bina girişinin 20 metre solunda türktelekom saha dolabı var ancak başvuru yapıldığında alt yapı yok diyorlar. Müşteri hizmetlerindeki temsilciler kendi adını bile bilir mi emin değilim. Anladık yok ancak sha dolabı var yanımızda neler yapabilirim dediğimde sıfır fayda. Bilgisi olan, başına gelen varmıdır. Saha dolabının yanındaki bir yapının internet altyapısının olmayacağını düşünemedim.
    merhaba hocam tekirdağ türk telekoma gidip dilekçe vermeniz gerekiyor. Oraya kadar gidemezseniz yeniçiftlikte caddede türk telekom var yanında tekel, berber vs var. Oraya gidin, Birol beye rica edin elinden bir şey geliyorsa yüksek ihtimalle yapar. En kötü ihtimalle de ereğli içindeki saha ekibine güzellik yaparsanız onlar da sizi yönlendirebilir. Maalesef memleket bu halde
  • 27-03-2026, 03:03:07
    #4
    merhabalar hocam
    aylar önce evime taşındığımda sokakta hem fiber hemde kablo var fiber 100 metre bile yok ama hemen aşağıda kutusu var
    arada sokak olduğu için bağlayamayız dediler
    kablo bağlayın dedim onuda kabul etmediler 15 gün boyunca hergün evime tt ekipleri geldi gitti
    En son şubeye gittim dilekçe bile vermeden yan sokağa veriyormuş gibi karşı binamdaki kablodan boş port çıktılar şimdi ise 1000 mb yükseltelim diyorlar
    şubedekiler ben kaç ekip geldiyse olmaz dediler diyorum biz yaparız diyorlar
    gidin bi şubeye tatlı dille sohbet kurar gibi anlatın bi şekilde çaresini buluyorlar
  • 27-03-2026, 15:21:53
    #5
    çok teşekkür ederim. Çok naziksiniz.