merhabalar hocam
aylar önce evime taşındığımda sokakta hem fiber hemde kablo var fiber 100 metre bile yok ama hemen aşağıda kutusu var
arada sokak olduğu için bağlayamayız dediler
kablo bağlayın dedim onuda kabul etmediler 15 gün boyunca hergün evime tt ekipleri geldi gitti
En son şubeye gittim dilekçe bile vermeden yan sokağa veriyormuş gibi karşı binamdaki kablodan boş port çıktılar şimdi ise 1000 mb yükseltelim diyorlar
şubedekiler ben kaç ekip geldiyse olmaz dediler diyorum biz yaparız diyorlar
gidin bi şubeye tatlı dille sohbet kurar gibi anlatın bi şekilde çaresini buluyorlar