• 08-10-2009, 14:52:42
    #1
    Sdc
    Üyeliği durduruldu
    Her zaman çok dokunmuştur , tarihimizle ilgili bir film olmaması yada çekilememesi.
    Hep büyük bütçeler yüzünden çekemediler , kendimce dedim Amerikalılar elbet yaparlar osmanlı imparatorlugu , istanbulun fethi vs. Adamlar 300 spartalıya bile ne kadar bütçe ayırıp yaptılar heralde Osmanlı imparatorluğu gibi dev bir tarihede bi bütçe ayırıp yaparlar dedim. Hakkatten çok dokunuyordu niye sineması çekilmiyor , herkes biliyor tarihimizi şanımızı bide izlesinler derdim.

    Şimdi Faruk Aksoy 1453 olarak 3D bir film yapıyormuş istanbulun Fethini , ancak bütçe olmadığı için 3D çekebiliyorlar sanırım.

    O kadar bekledim bekledim gereksiz bi film çıkarsa ortaya harbi pis sövücem

    1453 Fetih buda sitesi
    1453 - Google Videos buda fragman.

    Belki daha önceden haberi olanlar vardır ben şans eseri gördüm biraz heycan yaptım konu açiyim dedim.
  • 08-10-2009, 16:46:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merakla bekliyorum, kesin izleyeceğim..
  • 08-10-2009, 16:49:21
    #3
    https://www.r10.net/off-topic/438078-...2010-da-3.html
    daha once acılmıstı gerci ama yinede sagol.güzel film olacak gibi.
  • 08-10-2009, 17:11:47
    #4
    face"de görmüştüm videoyu ortaya güzel bişey çıkar inşAllah..