Her zaman çok dokunmuştur , tarihimizle ilgili bir film olmaması yada çekilememesi.
Hep büyük bütçeler yüzünden çekemediler , kendimce dedim Amerikalılar elbet yaparlar osmanlı imparatorlugu , istanbulun fethi vs. Adamlar 300 spartalıya bile ne kadar bütçe ayırıp yaptılar heralde Osmanlı imparatorluğu gibi dev bir tarihede bi bütçe ayırıp yaparlar dedim. Hakkatten çok dokunuyordu niye sineması çekilmiyor , herkes biliyor tarihimizi şanımızı bide izlesinler derdim.

Şimdi Faruk Aksoy 1453 olarak 3D bir film yapıyormuş istanbulun Fethini , ancak bütçe olmadığı için 3D çekebiliyorlar sanırım.

O kadar bekledim bekledim gereksiz bi film çıkarsa ortaya harbi pis sövücem

1453 Fetih buda sitesi
1453 - Google Videos buda fragman.

Belki daha önceden haberi olanlar vardır ben şans eseri gördüm biraz heycan yaptım konu açiyim dedim.