• 22-03-2026, 01:55:36
    #1
    İki kolda da aynı sorun var… Bunu aşmanın bir yolu yok mu? Etrafında 360 derece dönüyor kolun ucu…
  • 22-03-2026, 01:59:39
    #2
    Kendi etrafında dönüyor dediğin şey karakterin kendi kendine sola falan kaymasıysa adı stick drift. Çözümü tamir. Garantiliyse sony değiştiriyor direk. Değilse de tamirciler var onlara gönderiyorsun. Sony'nin ps5 ile oyuncu dünyasına attığı büyük kazık, 2 ayda bozuluyor kollar, bu kadar dandik bir kol görmedim bu nesile kadar.
  • 22-03-2026, 02:03:17
    #3
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi etrafında dönüyor dediğin şey karakterin kendi kendine sola falan kaymasıysa adı stick drift. Çözümü tamir. Garantiliyse sony değiştiriyor direk. Değilse de tamirciler var onlara gönderiyorsun. Sony'nin ps5 ile oyuncu dünyasına attığı büyük kazık, 2 ayda bozuluyor kollar, bu kadar dandik bir kol görmedim bu nesile kadar.
    istanbul'da bakirkoy taraflarinda bi yer vardi orda 30 dkda tamir ediyorlar. gecen sense 200 tl vermistim.
  • 22-03-2026, 02:04:49
    #4
    https://the.al/ds_history/v2.9/#
    kolu usb ile pcye bağlayın, bu linke girin ve connect deyin, sağ en altta fast calibrate stick center old seçeneği var. onu seçin 1-2 saniye sonra ortalamış olması lazım. ondan sonra üstte save changes permanently seçeneği seçin ve reboot ederek test edin.






    yine çözülmezse sürekli titreme vs varsa analog motor değişmeli. Siz alıp lehim yapabilirsiniz ben 10larca defa yaptım. Hall efect olanlardan alın yani manyetik analoglardan alın çok uzun süre götürür. ssleri şimdi kendi dualsense'imi ayarlarken aldım.
  • 22-03-2026, 10:02:28
    #5
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi etrafında dönüyor dediğin şey karakterin kendi kendine sola falan kaymasıysa adı stick drift. Çözümü tamir. Garantiliyse sony değiştiriyor direk. Değilse de tamirciler var onlara gönderiyorsun. Sony'nin ps5 ile oyuncu dünyasına attığı büyük kazık, 2 ayda bozuluyor kollar, bu kadar dandik bir kol görmedim bu nesile kadar.
    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istanbul'da bakirkoy taraflarinda bi yer vardi orda 30 dkda tamir ediyorlar. gecen sense 200 tl vermistim.
    Punisher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://the.al/ds_history/v2.9/#
    kolu usb ile pcye bağlayın, bu linke girin ve connect deyin, sağ en altta fast calibrate stick center old seçeneği var. onu seçin 1-2 saniye sonra ortalamış olması lazım. ondan sonra üstte save changes permanently seçeneği seçin ve reboot ederek test edin.






    yine çözülmezse sürekli titreme vs varsa analog motor değişmeli. Siz alıp lehim yapabilirsiniz ben 10larca defa yaptım. Hall efect olanlardan alın yani manyetik analoglardan alın çok uzun süre götürür. ssleri şimdi kendi dualsense'imi ayarlarken aldım.
    Sanırım tam anlatamamışım. Oyuna etki eden bir şey yok. Üstte parmagımı koydugum yer 360 derece kendi etrafında dönüyor. Eskiden sabitti.
  • 22-03-2026, 10:37:16
    #6
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım tam anlatamamışım. Oyuna etki eden bir şey yok. Üstte parmagımı koydugum yer 360 derece kendi etrafında dönüyor. Eskiden sabitti.
    mesajim ayni gecerli, 200 liraya degistiriyorlar o kaplamayi
  • 22-03-2026, 11:10:16
    #7
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım tam anlatamamışım. Oyuna etki eden bir şey yok. Üstte parmagımı koydugum yer 360 derece kendi etrafında dönüyor. Eskiden sabitti.
    parmağınızı koyduğunuz yer derken hocam resim içinde gösterebilir misiniz? joystik mi tuşlar mı? pad mi?
  • 22-03-2026, 15:12:02
    #8
    Punisher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parmağınızı koyduğunuz yer derken hocam resim içinde gösterebilir misiniz? joystik mi tuşlar mı? pad mi?
    Joystick hocam. Üstteki yuvarlak yer
  • 22-03-2026, 15:21:11
    #9
    joystik üzerinde ki plastik yumuşak kaplamadan bahsediyorsanız kullanıma bağlı içinde ki delikli yapı gevşemiştir ondan tutmuyordur hocam, bir yapıştırıcı ile çözülür ama oynamanıza etki etmiyorsa hiç dokunmayın çıkarıp takması bile gıcık ediyor adamı. komple joystik kapağını da değiştirebilirsiniz de gerek yok bence içini açmanız gerekebilir değişimde.
    aşağıda resimde büyük dikdörtgen içinde ki kısım çıkarılabilir zaten bir süre sonra kendiliğinden yıtrılacaktır. onu çıkarıp ortada ki diktörtgenin olduğu kısma bir damla yapıştırıcı döküp tekrar takabilirsiniz. ince bir kaplama zaten.