joystik üzerinde ki plastik yumuşak kaplamadan bahsediyorsanız kullanıma bağlı içinde ki delikli yapı gevşemiştir ondan tutmuyordur hocam, bir yapıştırıcı ile çözülür ama oynamanıza etki etmiyorsa hiç dokunmayın çıkarıp takması bile gıcık ediyor adamı. komple joystik kapağını da değiştirebilirsiniz de gerek yok bence içini açmanız gerekebilir değişimde.
aşağıda resimde büyük dikdörtgen içinde ki kısım çıkarılabilir zaten bir süre sonra kendiliğinden yıtrılacaktır. onu çıkarıp ortada ki diktörtgenin olduğu kısma bir damla yapıştırıcı döküp tekrar takabilirsiniz. ince bir kaplama zaten.