Bizim dolar baskılanmış halde.
Döviz şoku gelecek daha.
Brend Petrolün ve savaşın etkiside yakında bizi vurur.
Siyasi Krizler zaten bitmiyor.
Özel sektörün dış borçları var ve faizcilerin parasını geri ülkelerine götürmesi'de yaşanacak.
Kurtulmak için Elon Musk tüm servetini bize transfer etmesi lazım