Az önce getirden sipariş verdim. zannederim 75 lira indirim yapıldı diye bir suratla ve geç getirdiler.
Esnaf ciddi anlamda kantarın topuzunu kaçırdı.
Yok hocam kuryeler genelde ya ağır siparişe laf ediyo yada geç saatte uzak noktaya

getir gibi bir sanal markette çalıştım ordan biliyorum