• 20-03-2026, 17:41:59
    #1
    Sevgili r10 ailesi bayramınız mübarek olsun, sevdiklerinizle nice sağlıklı huzurlu bayramlar geçirmeniz dileğiyle. Harçlık göndermek isterseniz hayır demem 😂 tekrardan iyi bayramlar.
  • 20-03-2026, 17:44:44
    #2
    Hayatımda böyle soğuk bayram görmedim
  • 20-03-2026, 17:46:08
    #3
    mrxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatımda böyle soğuk bayram görmedim
    Beni mi kastediyorsunuz yoksa genel olarak mı hocam
  • 20-03-2026, 17:47:02
    #4
    keystron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni mi kastediyorsunuz yoksa genel olarak mı hocam
    Havayı kastettim 😂
  • 20-03-2026, 17:47:31
    #5
    Allah razı olsun hocam sizlerinde
  • 20-03-2026, 17:48:26
    #6
    mrxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Havayı kastettim 😂
    Korkuttunuz 😂
  • 20-03-2026, 17:49:04
    #7
    herkese iyi bayramlar
  • 20-03-2026, 17:49:51
    #8
    keystron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korkuttunuz 😂
    Forumdaki efendi insanlara laf yok hepsi adam gibi adam 👌
  • 20-03-2026, 20:38:34
    #9
    keystron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili r10 ailesi bayramınız mübarek olsun, sevdiklerinizle nice sağlıklı huzurlu bayramlar geçirmeniz dileğiyle. Harçlık göndermek isterseniz hayır demem 😂 tekrardan iyi bayramlar.
    teşekkürler hocam sizede hayırlı bayramlar