keystron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevgili r10 ailesi bayramınız mübarek olsun, sevdiklerinizle nice sağlıklı huzurlu bayramlar geçirmeniz dileğiyle. Harçlık göndermek isterseniz hayır demem 😂 tekrardan iyi bayramlar.
teşekkürler hocam sizede hayırlı bayramlar