R10.net r10+ ve begeni etkinligi !!! - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10.net r10+ ve begeni etkinligi !!!
56
●
1.270
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10.net r10+ ve begeni etkinligi !!!
1
2
3
4
5
6
7
18-03-2026, 06:39:20
#46
fortext
18-03-2026, 08:53:08
#47
lordoguzhan
Merhabalar beğeniyorum
18-03-2026, 09:13:48
#48
_Forbidden_
Allah başka dert vermesin ne diyim.
18-03-2026, 09:50:52
#49
CaptainBGP
18-03-2026, 12:21:14
#50
baymobile
Enteresan
18-03-2026, 13:58:44
#51
garip_dj
Yıllar önce çok büyük bir forum sitesinde reputation sistemi vardı. Böyle gruplar olurdu insanlar birbirine rep puanı gönderirdi. Ne güzel günlerdi.
18-03-2026, 15:46:27
#52
goktugpek
Üyeliği durduruldu
rozetler özellik getirebilir mesajından sonra boş beleş insanlara daha çok maruz kalacağız belli oldu...
18-03-2026, 15:48:56
#53
Linux
iyisite.NET
Beğeni sistemini bu şekilde kullanmak ne kadar mantıklı ? Bu şekilde 50 tane rozetiniz olsa ne anlamı var ?
instagramda ki takibe takip kadar saçma bir olay bence.
18-03-2026, 19:30:49
#54
Sserce
Üyeliği durduruldu
Tamam
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler