• 15-03-2026, 12:22:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Dağın başında tek başıma bile olsam her zaman otomatik olarak tuvalete girdiğimde kapıyı kilitliyorum, ilerde evlensem yada sevgilimle aynı evde olsam bile kilitlerim ama az önce bir video gördüm karşı tarafın gözünde saygısızlık gibi bir şey anlaşılıyormuş bu, o kadar şey yaşıyorsunuz ama tuvalete girince kapıyı kilitliyorsun. Bir düşününce bana da öyle geldi ama refleks gibi bir şey, sizin düşünceleriniz nedir bu konuda?

    Biraz da araştırdım az önce çoğu insan kilitlemiyor, hatta evde bile kaç defa tuvalete girmeye çalıştığımda dolu olmasına rağmen kilitli değildi kimse kilitlemiyor sanırım ve nasıl rahat ettiklerini de anlamıyorum kilitlemeden. Garip olan ben miyim? 😀
  • 15-03-2026, 12:23:54
    #2
    zaten kitlenir kitlemeyen eğitim almamıştır
  • 15-03-2026, 12:25:26
    #3
    niye kitlemiyoruz
  • 15-03-2026, 12:30:49
    #4
    Kitlemeyi geçtim kapısı yarım açık giren var. Görünce tekme atıyorum boş zannettim diyorum.
  • 15-03-2026, 12:39:21
    #5
    uAbesni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kitlemeyi geçtim kapısı yarım açık giren var. Görünce tekme atıyorum boş zannettim diyorum.
    tekme atıyorum ıjaoıojasıjosaıjofsddoasd hocam o nasıl şekil ya asjıfajsfauhıasf
  • 15-03-2026, 12:40:48
    #6
    botshopingg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tekme atıyorum ıjaoıojasıjosaıjofsddoasd hocam o nasıl şekil ya asjıfajsfauhıasf
    Napalim milletin kıllanmış totosuna bakalım 😁
  • 15-03-2026, 12:45:57
    #7
    Evde yalnızken bile kitlerim nolur nolmaz ev ahalisinden biri gelir. Fakat bazı eğitimsiz ayılar var askerdeyken kapılar tam kitlenmiyordu. Adam içeride kim olduğuna bakmak için zorluyordu
  • 15-03-2026, 12:46:03
    #8
    allah başka dert vermesin
  • 15-03-2026, 12:55:48
    #9
    💰+50.000₺ PASİF GELİR
    Dunyacell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah başka dert vermesin
    Valla konuyu okuyunca aynısını geçirdim içimden