Dağın başında tek başıma bile olsam her zaman otomatik olarak tuvalete girdiğimde kapıyı kilitliyorum, ilerde evlensem yada sevgilimle aynı evde olsam bile kilitlerim ama az önce bir video gördüm karşı tarafın gözünde saygısızlık gibi bir şey anlaşılıyormuş bu, o kadar şey yaşıyorsunuz ama tuvalete girince kapıyı kilitliyorsun. Bir düşününce bana da öyle geldi ama refleks gibi bir şey, sizin düşünceleriniz nedir bu konuda?

Biraz da araştırdım az önce çoğu insan kilitlemiyor, hatta evde bile kaç defa tuvalete girmeye çalıştığımda dolu olmasına rağmen kilitli değildi kimse kilitlemiyor sanırım ve nasıl rahat ettiklerini de anlamıyorum kilitlemeden. Garip olan ben miyim? 😀