Selamalar , uygulama yaparken ekranı küçülttüm bir program da ekran büyümüyor küçültme işini ctrl - tusu ile yaptım ancak + tuşu olmadığında laptop klavyesinde ekran büyümüyor bunu nasıl çözerim
Ctrl shift 4 kombinasyonu çalışmıyor mu hocam bu çalışmıyorsa zoom işlevini touchpadi iki parmağınızla telefonda fotoğraf büyütür gibi kullanmak işinizi görebilir
Ctrl 0 ile de varsayılana getiriyor olması lazım