Selamalar , uygulama yaparken ekranı küçülttüm bir program da ekran büyümüyor küçültme işini ctrl - tusu ile yaptım ancak + tuşu olmadığında laptop klavyesinde ekran büyümüyor bunu nasıl çözerim