• 07-03-2026, 19:16:50
    #1
    Hayatımda bunlar kadar kotu yonetilen ve berbat hizmet sunan Tor.. Elektrik Dağıtım A.S. firması saat 4 den beri elektrik vermiyor bunda sorun yok
    Bir ariyom 17.30 diyor bir ariyom 19.00 diyor şimdi 22.30 diyor.
    Devletin anlaşmayı fesh edip kendi yönetimi lazım bence.
    Bu kesinti 1-2 olsa anlarım her ay 4-7 defa olması biktiriyor.
    Hafif bir yağmur yağsa, sarsıntı olsa elektrik gidiyor.
    Sizin oralarda Tor.. nasıl?
  • 07-03-2026, 19:46:05
    #2
    Firmalar asıl kesintiden para kazanıyor
  • 07-03-2026, 19:48:34
    #3
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firmalar asıl kesintiden para kazanıyor
    Nasıl kazanıyor ki?
  • 07-03-2026, 19:51:15
    #4
    Kesinti masrafını devlet ödüyor ayrıca hatlar soğuduğu için cihaz daha az eskiyor