Hayatımda bunlar kadar kotu yonetilen ve berbat hizmet sunan Tor.. Elektrik Dağıtım A.S. firması saat 4 den beri elektrik vermiyor bunda sorun yok
Bir ariyom 17.30 diyor bir ariyom 19.00 diyor şimdi 22.30 diyor.
Devletin anlaşmayı fesh edip kendi yönetimi lazım bence.
Bu kesinti 1-2 olsa anlarım her ay 4-7 defa olması biktiriyor.
Hafif bir yağmur yağsa, sarsıntı olsa elektrik gidiyor.
Sizin oralarda Tor.. nasıl?