• 27-02-2026, 21:58:39
    #1
    Herkesin dalga geçtiği, dilenen TikTokçuların altlarında milyonluk araçlar var. Hayatı bizden daha rahat yaşıyorlar. Keşke ben de biraz gurursuz olup 5 yıl önce dilenerek yayın açsaydım. (!)
  • 27-02-2026, 22:01:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    muskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin dalga geçtiği, dilenen TikTokçuların altlarında milyonluk araçlar var. Hayatı bizden daha rahat yaşıyorlar. Keşke ben de biraz gurursuz olup 5 yıl önce dilenerek yayın açsaydım.
    geç değil başlayabilirsin
  • 27-02-2026, 22:01:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hala geç değil
  • 27-02-2026, 22:02:05
    #4
    BERK34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geç değil başlayabilirsin
    DijitaGhoost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala geç değil
    Hâlâ gururluyum
  • 27-02-2026, 22:03:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    muskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hâlâ gururluyum
    Yaptıklarını yapacak cesaretin yoksa ömrün cesur insanların dedikodusunu yapmakla geçer demiş atalarımız
  • 27-02-2026, 22:03:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    muskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hâlâ gururluyum
    fakir ama gururlu 🥹 zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış
  • 27-02-2026, 22:03:49
    #7
    muskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hâlâ gururluyum
    Hem fakir hemde gururlu olmak iyi birşey değil.
  • 27-02-2026, 22:03:55
    #8
    BERK34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptıklarını yapacak cesaretin yoksa ömrün cesur insanların dedikodusunu yapmakla geçer demiş atalarımız
    2 jeton için 30-40 yaşında telefon karşısında geçip dilenmek cesaretse yemişim cesareti
  • 27-02-2026, 22:05:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    muskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 jeton için 30-40 yaşında telefon karşısında geçip dilenmek cesaretse yemişim cesareti
    Ama keşkee diyorsun ? o zaman iyi ki diyeceksin aslanım