Keşke 5 yıl önce tiktok çekseydim - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Keşke 5 yıl önce tiktok çekseydim
40
●
1.444
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Keşke 5 yıl önce tiktok çekseydim
1
2
3
4
5
27-02-2026, 22:06:07
#10
muskmedya
A.AY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hem fakir hemde gururlu olmak iyi birşey değil.
DijitaGhoost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
fakir ama gururlu 🥹 zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış
Olsun ya gönlümüz zengin 😄
2 jeton için oramı buramı yırtacagıma fakir olurum hocam daha önümde çok yol var yaşım kaç ki
27-02-2026, 22:07:19
#11
muskmedya
BERK34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ama keşkee diyorsun ? o zaman iyi ki diyeceksin aslanım
Genç kitlenin anlayacağı bir ironi yaptım hocam sizin yaşınız anlaşılan 40 küsur
27-02-2026, 22:08:21
#12
phpc
Nasıl yapıyorlar? Benim kıllı bedenimi kim ne yapacak? Anlatın da biz de başlayalım. Pembe peruk mu takmak lazım? Örnek var mı?
27-02-2026, 22:10:01
#13
ArgeNetwork
Yeni Nesil Yazılım Ajansı
Diğer tarafta cevabını veremeyeceğin şeyleri yapma dost. Bu dünya zevkine ahireti yakma 🙂
27-02-2026, 22:10:12
#14
muskmedya
phpc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nasıl yapıyorlar? Benim kıllı bedenimi kim ne yapacak? Anlatın da biz de başlayalım. Pembe peruk mu takmak lazım? Örnek var mı?
Her 2 kelimenden biri Allah olursa hocam
Her gelen 1₺lik hediyede zıplarsan çok hediye yolluyorlar
27-02-2026, 22:11:11
#15
muskmedya
Gudufum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Diğer tarafta cevabını veremeyeceğin şeyleri yapma dost. Bu dünya zevkine ahireti yakma 🙂
Yapmadığım için açtım zaten konuyu hocam.
Yinede insanların çok çalışıp hâlâ tiktokcular kadar zengin olamaması biraz üzücü
27-02-2026, 22:15:02
#16
obisa
muskmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkesin dalga geçtiği, dilenen TikTokçuların altlarında milyonluk araçlar var. Hayatı bizden daha rahat yaşıyorlar. Keşke ben de biraz gurursuz olup 5 yıl önce dilenerek yayın açsaydım.
(!)
Şimdide açabilirsin geç değil
27-02-2026, 22:16:03
#17
ArgeNetwork
Yeni Nesil Yazılım Ajansı
muskmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yapmadığım için açtım zaten konuyu hocam.
Yinede insanların çok çalışıp hâlâ tiktokcular kadar zengin olamaması biraz üzücü
Boşver başlıkta olsaydım yazmışsın 🙂 gönlün zengin olsun sağlıcakla
27-02-2026, 22:16:17
#18
muskmedya
obisa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şimdide açabilirsin geç değil
muskmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hâlâ gururluyum
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler