tahribat . com ilk forum üyeliğim halen giriyorum siteye 2005 te üye olmuşum.
forumvadisi . com orda da çok takıldım. kapandı sonra
Dijitalde ilk forum üyeliğiniz
37
●1.182
- 24-02-2026, 13:09:21
- 24-02-2026, 14:11:48Aga be resmen okurken yaşadım sizinleCaspian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2026, 14:17:46Hocam o dönemlerde de şu anki gibi 15 dk da host+domain alıp forum kurulumu basit miydiByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2026, 19:49:16DNS oturması 72 saat sürüyordu.EmrPce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-5 güne bazen 15 güne sunucu teslim ediliyordu
Daha eskiler illaki vardır burada
Hatırlayanlar yeşillendirsin.
- 24-02-2026, 20:53:20Forum hayatına ilk giriş yıllarım; 2012-2013 yıllarına kadar uzanır.
T... isimli forumda; uzun yıllar emek verip, forumda Yöneticilik + foruma ait mt2 sunucusu vardı (Metin2 oynayan herkesin bildiği )o zamanlar onda da oyun içi GM olarak görev yapmıştım.
Sonrasında Frmtr isimli forumda yöneticiliğe kadar yükseldim. Orada da bir süre yöneticilik yaptım, halen fahri yöneticiyim.
En son R10 canımız ciğerimiz forumunda zaman geçiriyorum.
Şok olmuştum. Hacker ordusu vardı önümde resmen. Baya içeride albaylar falan dolaşıyormuş ehuhuhu.


